Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шуміліна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Шуміліна І. П. Проблема контролю та оцінювання результатів самостійної роботи студентів університету засобами комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / І. П. Шуміліна // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Т. 215, Вип. 203. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2013_215_203_17
| 2. |
Шуміліна І. Проблема контролю та оцінювання результатів самостійної роботи студентів університету засобами комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / І. Шуміліна // Молодь і ринок. - 2016. - № 6. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_6_26
| 3. |
Шуміліна І. П. Проблема самоаналізу як складової особистісно-професійного становлення студента педагогічного університету [Електронний ресурс] / І. П. Шуміліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 17. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_17_15
| 4. |
Шуміліна І. П. Застосування технологій відкритої освіти і дистанційного навчання у зарубіжних країнах та їх роль у процесах модернізації освіти [Електронний ресурс] / І. П. Шуміліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 574-582. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_93 Зауважено, що сучасні технології освіти збагатилися такими формами та методами, що засновані на дистанційних формах освіти. З’ясовано поняття дистанційної освіти в контексті розуміння поняття відкритої освіти. Визначено основні системотворчі принципи відкритої освіти. Запропоновано дистанційні форми навчання, що мають розв’язувати специфічні завдання, що належать розвитку творчої складової освіти. Описано особливості технологій дистанційного навчання, що складаються з педагогічних та інформаційних технологій. Отмечено, что современные технологии образования обогатились такими формами и методами, которые основаны на дистанционных формах образования. Определено понятие дистанционного образования в контексте понимания открытого образования. Сформулировано основные системотворческие принципы открытого образования. Предложены дистанционные формы обучения, которые должны решать специфические задачи, принадлежащие развитию творческой составляющей образования. Описаны особенности технологий дистанционного обучения, которые состоят из педагогических и информационных технологий. Noted that modern technology education enriched by such forms and methods , which are based on remote forms of education. The notion of distance education in the context of understanding of open education. Formulated the basic principles of open education sistemotvorcheskie. Proposed distance learning , which should solve specific problems , develop creative component belonging education. The features of distance learning technologies , which consist of teaching and information technology.
|
|
|